

Förmögenhetsförvaltning: Driver omvandlingen genom ett 360° klientobjektiv
Detta material presenteras av MarkLogic
En 360-graders kundvy blir snabbt avgörande för att finansiella organisationer och förmögenhetsförvaltare ska kunna konkurrera och lyckas i den digitala ekonomin – men att integrera de stora och föränderliga datakällorna är ofta en stor utmaning.Kundvyn på 360° har blivit en vanlig term i takt med att organisationer använder ökad dataanalys för att fånga ett övergripande kundbeteende och kontomönster som leder till mer intuitiva erbjudanden och svar, starkare säkerhet och snabbare processer.Detta dokument av Finexextra, i samarbete med MarkLogic, bygger på flera diskussioner med ledande finansiella tjänstemän och experter på förmögenhetsförvaltning som täcker viktiga affärs- och tekniska drivkrafter för att skapa behovet av en 360-graders kundvy, de utmaningar som måste övervinnas i processen och de långsiktiga fördelar som ska skapa resultat.
Ladda ned nu
*obligatoriska fält
Genom att ladda ner filen godkänner du våra användarvillkor. Alla dina uppgifter skyddas av vår integritetspolicy. Om du har frågor, kontakta oss gärna genom att mejla dataprotection@headleymedia.com.
Resursplanering (ERP), Moln, Finansiell teknik, Finansiella tjänster, Försäkring, Intäkter, Miljö, Big Data