

Förbättra servicen och minska kostnader för kontaktcenter
Detta material presenteras av AWS
Utnyttja AWS AI-tjänster för att förbättra kundupplevelsen.Det är dags att lämna utmaningarna från gamla kontaktcenter bakom sig – långa väntetider, felriktade samtal och lösningsfördröjningar. Istället kan du använda kraften hos maskininlärning och ge kunderna de lösningar de behöver.Läs e-boken Improving Service and Reducing Costs in Contact Centers för att lära dig hur du kan utnyttja AWS AI-tjänster för att: Minska kostnaderna med självbetjäningstekniker, Öka agenternas produktivitet genom att minska samtalsvolymen, Identifiera möjligheter till affärsförbättringar genom att samla in bättre interaktionsdata, Etablera kompetenta callcenter och skapa fantastiska kundupplevelser.
Ladda ned nu
*obligatoriska fält
Genom att ladda ner filen godkänner du våra användarvillkor. Alla dina uppgifter skyddas av vår integritetspolicy. Om du har frågor, kontakta oss gärna genom att mejla dataprotection@headleymedia.com.
Resursplanering (ERP), Moln, Intäkter, Utgifter, Anställda, Utbildning, Miljö, Kundvård (CRM)